Ganska könt väderi dag!

Kom hem för en stund sedan från stallet, första ritten på Ninja sen jag kom hem från Thailand! Red ut med Johanna, Märta, & Carro! Var mysigt, solen sken men blåste lite. Nu ska jag gör makaroner & falukorv till min bror annars blir han sur ;) Sen ska jag med Märta till Leona vid kl.6. // Elin!

Hej alla efter 2 veckor!

I går kväll kom jag hem från Thailand, det är där jag har varit, det var superkul! Vi har gjort massor medroliga saker, men dom två roligaste var att bada/rida med elefanter & att snorkla, såg as många fiskar, fina med massor av färg! God mat och god jocer, ååå vad jag ÄLSKAR Thailand! Vårat hotell hette Apsaras Beach, Resort & Spa, riktigt fint kan jag lova er! // Elin!

Snart kommer jag!

Snart kommer jag, guud vad jag har längtat i morgon kl 06.00 svensk tid & ca, 12.00 är vi framme vid dig! // Elin!

N

Glömmde en sak....!

http://kingeneve.devote.se/ Titta Eves blogg! // Elin!

Pioo, Piooo, hehe ;)

Jag sitter här in my soffa med Eve, hehe gud vad jag äger på engelsvenska, haha! Längtar så jevla mycket tills i morgon! I dag har jag varit i stallet, åkte buss dit själv. När jag kom dit så var det mockat åt Ninja & frukosten var färdig. Jag red på Ninja, guud vad pigg hon var, red först på banan en typ 10 min & sen så red jag ut, hon ville springa hela tiden! Men det var mysig, kommer sakna den hästen så jevla mycket!!! // Elin!

Sista dagen i skolan i morgon!

Ligger här i min säng & ska snart sova, det här är näst sista natten i min säng på typ två veckor.
Jag ligger & undrar, hur får man en stor & känd blogg??
Vill ha en stor blogg som tillexempel Nellieberntsson.se, hur kan hon ha en stor blogg, hennes blogg var stor innan hon var med i PonnyAkuten, inte lika stor som den är nu men hon hade ganska många läsare!
Men, men, det är bara att kämpa på så mycket man bara kan, power är nog det ända som behövs, eller!?!?!?!

Men snart åker jag i väg till Thailand, guud vad jag längtar, sola & bada hela dagarna!!!!!
Men sen kommer man tillbaka till kylan här i Sverige, man får då njut så länge man är borta!
Dom sakerna jag kommer sakna mäst är min säng, katterna & mäst av allt så kommer jag att sakna världens bästa Ninja!!!


// Elin

Alla barnen.............!

Läs dom här olika grjjerna & kommentera villka/vilken som är bäst. 1. Alla barnen red på hästar utom Amanda, för hon red på en panda! 2. Alla barnen var glada för maten utom Annette, för hon var kotlett! 3. Vad är det som bara har en fot & en hatt? Svar: Svampen! 4. Vilken sida är alltid ljus? Svar: Solsidan!
// Elin!

Frågoooooo stund!!

Hej alla, jag tänkte att om ni ville så kunnde ni få ställa lite frågor som jag svarar helt ärligt. Fråga gjärna! // Elin!

hej o hå!

Sitter här på mitt rum med Märta & Eve, vi sitter typ bara och snackar & Eve sitter & skriker med Ebba ;) I dag har jag vart i stallet med Märta, jag red Ninja & Märta körde Billy, det gick bra, trallalllalalalallal, haha! Typ nu ska vi inte göra något speciellt, hehe, men jag har hämtat mitt pass i dag, gud vad jag skratta på passet. I mon ska jag & Eve sitta & göra läxan & släppa ut hästarna på morgonen. // Elin!

Fredag!

Sitter i soffan med Märta & tittar på TV. I dag har jag varit & handlat mat åt både mig & Ninja. Har inte gjort något mer i dag!


// Elin!

Tomorro it's a new day!!

I morgon är det sista dagen innan helg, fredag, yippy! I dag hade vi Nationella prov, gick bra tror jag....;)

I morgon ska jag ju till skolan & måste göra färdig power pointen för jag ska redovisa det i morgon....läskigt!

Snart åker jag iväg till Thailand, Guud, längtar!!!! Sola & bada hela dagarna, OMG, guud, asså guud vad jag längtar!!!!!


// Elin!

Hej!

Har ätit precis och innan det var jag i stallet. Jag åkte buss till stallet & jag fixa där. Sen så skulle jag försöka ta in Ninja men det gick inte så bra för hon ville inte komma in, men sen kom min mamma & då gick det bra. Jag red ut runt älven barbacka!!

Hej, igen!

Gär det med mat! Har precis ätit, det var typ Italienska köttbullar & pasta, yammy!!
Innan det var jag & åkte skridskor med Eva men jag åkte inte. Hade inte lust & mina skridskor är inte slipade!
 
I morgon så har vi NationellaProv i svenska, tror jag, hehe!
 
 
// Elin!
 
 

Hemma från skolan!

Har precis kommit hem från skolan, träffa morfar på bussen. Ska måla naglarna snart, jag är typ trött men jag ska göra något, vet inte vad, hehe!
 
 
// Elin!

Snöööööö.....!

Asså gud vad det har snöat mycket i dag, snöat, snöat & snöat, herre guud! Men jag gillar mycket snö, det är mysigt & jag tycker det blir fint ute på träden, men snart åker jag till Thailand!!!! Guuud,längtar, sol & skönt. Ska bada varje dag & bara LOVE IT!
Men i dag i skolan har jag haft nationella prov, det känns som det gick bra, på torsdag ska vi också ha prov. SKolan har gått bra annars & vi hade mer & längre raster idag, skojj!
När jag kom hem så gick jag till bussenhållsplatsen för att vänta på bussen, men Linnea & Anette åkte börbi & jag åkte med dom upp till stallet.
Mocka & fixa i stallet, sen fick jag in henne, jippi, hehe ;) Men guud vad blöy hon var! Jag ståg & borsta henne medans jag vänta på min mamma. Det tåg lång tid för henne så jag pröva lite tecken & lite andra saker, till slut kom min mamma & vi red ut på en barbacka tur i snön, mysigt!
 
 
// Elin!

Hej, Hola!

Hej, jag ska vara med Märta, sen så ska jag & hämta mitt pass!
 
 
// Elin!

Love It!

Har precis duchat.
I dag skulle Märta, jag & Mia träna med Ninja men det gick inte för Mia var sjuk så Märta & jg tog med Ninja & Billy på en promenad vid älven, var mysigt & solen sken!! Det var lite synd om Billy som inte har några skor, han gick & halka men man försökte gå med honom på snön & då gick det bra. När vi kom tillbaks till stallet så fika vi i solen, mysigt!
Sen åkte jag hem en stund & sedan följde jag med Märta på voltige, gick bra för henne tror jag, hehe, men jag satt & frös på läktaren, hehe!
 
I morgon ska jag till skolan, skojj blir det lite iallafall ;)
Bilder kommersenare!
 
 
// Elin!

Goodmorning!

God morgon, har precis varit i stallet & släppt ut hästarna, gick bra!
Billy släpper vi ut sist men man ser honom inte i boxen så man glömmer nästan bort honom, lilla Billy Bus ;)
 
Ska till stallet & "leka" men Ninja, asså vi ska, hon är lite räd för saker så vi ska träna henne att gå vid läskiga saker & så....Mia Nylund kommer & hjälper mig & Märta!
 
 
// Elin!

I walking on sun shine, ooooo oooo! ;)

Har precis kommit hem från stallet & ätit korv,  yammy. Var mysigt & soligt i stalllet, red ut, var kul men Ninja hållde på att vända lite när jag galoppera men det är lite skijj, hehe!
 
 
// Elin!

Förlåt!

Förlåt för att jag inte la upp ett inlägg i går kväll, jag varskit trött & gick & la mig när jag kom hem!
Men det var iallafall kul, men man får ont i fötterna.
 
 
// Elin!
 

Well, Hello baby!!

Ska på Coz i kväll med Ronja & Moa, skojj!!
Slänger upp ett till inlägg på bloggen när jag kommer hem !!
 
// Elin!

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0