Tittar på film.

Sitter i min soffa & tittar på film med Eve & Emmie. I morgon ska jag &titta på när Carro & Felix tävlar. Men annars så ska jag inte göra så mycket annat i morgon, ska bara chilla lite. =)
// Elin!

Chill dag!

Chill dag idag! Nejmen har varit i stallet & ridit Leona.
Det gick bra..men nu tittar jag lite på TV. Senare kommerEve & Emmie it, men nu ska jag ut& springa! =)
// Elin!

Ska titta på film med min mamma, har duschat & varit ute & sprungit, springturen gick bra, men jag städade inte rummet, haha får väl göra det i morgon då! Men nu ska jag titta på fil! Puss

Oj rubriken bli inlägget!

Ändrade plane!

drar ut & springer istället för att städa rummet!

Städa rummet!

Nu ska jag städa mitt rummm, det kommer bli skojj...mitt rum ser ut som att andra världdskriget utspelade sig där, asså serriöst det der ut som ett helvete! Men nu.måste jag städa, upplägg kommer..! :-)
//Elin!


Jag är sååå trött!

Asså guud vad trött jag är, fast jag inte har gjort så mycket! Eller jo jag har varit på kupolen. Jag var där och skulle köpa en bikini, men det blev två, det var det ända som jag skulle köpa men det blev också ett linne, ett sportlinne & ett par joggingbyxor (bilder kommer senare) och om ni vill se min "haul" eller vad det heter så titta på videofymy & följ mig! jag heter Elin Nilsson, om jag inte kommer upp då så söker ni på elinnilssonen! =)
// Elin!

Jun. 26, 2013

ok, asså serriöst.....jag suger på att blogga just nu men asså serriöst! Men så går det när msn tappar sin telefon i toan...;-) Men hur länge sen var det jag bloggade?? Jag vet inte...!
Men asså serriöst nu är det sommar & sol & då har jag verkligen tid för bloggen asså! Förra veckan var jag på ridläger i bäckan & det gick bra men jac trilla av i en vattengrav!!!! =-O


Men i mon så ska kanske Julia sova här eller om det blir från torsdag? Sen på fredag ska vi nog till Leksand somnarland & bada lite! ;-)

//Elin!

Hola ma lovers!

Hola ma lovers, hah, hej! Sitter i soffan & chillar ba ,) Nej men haha, jag tittar lite på v, eller nej min mamma gör det.
haha fin bild ;) Men skolan i dag har varit chill, har typ haft 112 dag. I morgon så ska vi typ ha städ dag, det är faktiskt ganskakul! ;)
Sen i dag har jag ju varit på kupolen, köpte ett par vita converse & en jeans jacka. Har inte ridit Felix i dag men i mon, fredag & på lördag ska jag rida honom! =)
// Elin!

=)

Haha, vårat första guld!

Godmorgon

Godmorgon , i dag vaknade jag sent, kl. 10, har typ aldrig sovit så länge! Snart ska jag & min mamma åka & panta flaskor, haha, det är faktiskt ganska kul!! Sen i kväll ska jag hoppträna med Märta för Mia då blir det hoppning. Men i fredags så tog vi bort Ninja.
kläderna till skolavslutningen!
// Elina!

5 saker jag ska göra under sommaren.

* Jag ska åka på ridläger i Bäckan med Felix. * Jag ska åta minst 100 glassar under sommaren! * På ridlägret ska jag ha hoppat 1m. * Jag ska till Grönalund med Julia, Jackie & Elina. * Jag ska till min pappa i Malmö.
Kommentera saker jag ska göra i sommar lite utmaningar. SNÄLLA gö det!
// Elin!

5/6- 2013

Hola! God morgon all my lovers ;) men jaja, i dag ska jag inte till stallet, Felix får stå idag, & eftersom dom går utenu så behöver jag inte upp dit & mocka. Sen så ska jag hem till Elina, vi ska kanske åka till Gylle, men jag ska sova där i alla fall!
// Elin!

God kväll.

Hej alla, bloggar lite från paddan, sååå det blir inte så långt. Jag ligger i mon säng med högsta volym i lurarna, har legat här en stund annars har jag varit istallet, red lite med Julia. Imorgon är vi lediga, haha sköööönt, men vi har lite hemstudier men jag behöver bara göra klart svenskan O sen baka nått, vingård vell se hur det går!!!!
// Elin!

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0