29, 30 & 31!

Nu har jag inte bloggat på tre dagar. Men i fredags så var jag i stallet 8 timmar. Först till Ninja, jag skritta runt KP då hon hade överansträngt sig! Sen gick jag till Jackie & vi åkte till hennes stall. Då hoppa vi lite, jag på Sigge & Jackie på Kurre. Det gick bra. Sen var jag trött på kvällen, när jag kom hem så hade min mamma gjort påsk mat & det var inte gått för jag tycker inte om det! På lördag morgonenen så gick jag upp mellan fyra & fem ör jag & in mamma skulle på kattutställning med två av våra katter, Yanet & Titan i Stockholm. Den dagen gick bra, Titan kom upp en klass =) Vi bodde på hotell i Sollentuna. På söndagen så gick det ännu bättre, Yanet blev nommenerad till panelen, men kom inte dit & Titan blev nommenrad & gick vidare till panelen& det var super kul =) Jag kommer lägga upp bilder snart! // Elin!

Hej!

Nu sitter jag här i Stockholm, Sollentuna i bedmintonhallen & är på kattutställning men mina katter Yanet & Titan.

Jag skriver senare i dag om gårdagen!


// Elin!

Stallet=fun!

Har ätit & duschat, innan set var jag i stallet. Jag red Ninja ut is skogen med Sofia & Caroline, gud vad Ninja ÄLSKAR at vara i skogen, när vi galoppera så stack hon i väg i full galopp. Hon är gammal, men springa fört, det kan hon! Kommer bilder snart har dom på mobilen så dom kommer snart! // Elin!

Tråkigt!

Asså nu har jag städat mitt rum, eller min garderob vilket tog runt en timme! Usch, men någon annan dag får jag lov att fixa rimmet & alla hyllor & grejjs! // Elin!

Hello.

ok, skolan gick good ;) Har bara varit hemma än så länge men hade tänkt att kanske städa mitt rum eller så kanske jag ska ut & springa, vi får se.
I morgon så är det sissta dagen i skola innan lovet, skönt! Och dessutom så ska jag upp till stallet & rida lite. Jag tror att Märta skulle lastträna Ninja i dag. // Elin!

=)

I dag har jag varit i skolan, gick bra. Sen var jag hemma en timme & efter det drog jag till stalle med Linnea. Vi fixa till våra hästar & sen skulle Linnea till Lisselhaga & rida lektion & jag följde med & när vi kom till stallet så var Märta där med Leona. Det gick bra för Linnea men jag satt & fös på läktaren. Det var ju fan kallare inne i ridhuset än vad det var ute! Sen åkte vi hem till stallet & gerde hästarna mat. I morgon så ska jag vara hemma & gjöra inget.
Älskar dig Ronja! // Elin!

Today!

Har varit i skolan i dag. Har inte haft någon speciell lektion, alla lektioner var ganska chill. Är med Eve, sitter vid varsin dator, typ som vi alltid gör, hehe. Imorgon ska jag till skolan, sen ska jag till stallet & fixa, ska troligtvis följa med Linnea till Rommehed, då ska hon träna markarbete, jag tror att det var i morgon annarsär det nästa tisdag, hehe vet inte riktigt.
// Elin!

Maserhallen!

KOm hem för en stund sedan, jag var med Emma, Ida, Linn, Elina & Lovisa i Maserhallen. Var kul, men fick lite kallsupar...hehe! ;) Elina & jag, gud vad vi skratta när vi åkte ruchebana, haha! // Elin!

Bilder från Thailand!

Bild på mig & Eve på balkongen!
Bild på mig & Eve när vi red på elefanter för vi stannade lite vid ett litet vattenfall!
Jag & Eve som solar på White Sand Beach, i såg lite sura ut.
Nils, jag & Eve rider på Elefanter.
När jag kommer upp ur havet, ser lite sur ut!
Eve & jag vid White Sand Beach skyllten. // Elin!

Svaren!

ok, blev bara 2 frågor, hehe Vad var ditt senaste förhållande? Jag vet inte. Är du kär i någon, isåfall vem? Jag är inte kär i någon! // Elin!

Fille & Jag!

Fille & jag i gröngräset efter en hård träning för Elin!
Helgen innan julafton 2012, var & hälsa på Fille, vi galoppera i snön, mys =)
Fille & jag hopp tränar för Elin! // Elin!

en sak....

det var att precis allt svarar jag inte på, en person fråga en konstig fråga! // Elin!

Fråga på!

OK, nu är det så att ni kan fråga precis vad ni vill, jag svarar ärligt på varje fråga så snälla fråga på! // Elin!

Lördagen...!

I dag är det lördag, hehe!
Men i dag var jag i stallet med Linnea, vi skritta runt älven, gick bra men Atlas blev lite rädd. Sen i stallet så såg jag en as stor kråka! Men snart ska jag & ta in Ninja & Atlas, sen blir det glass kväll!
// Elin!

Fredag!!!

Snart ska jag till stallet, rida Ninja lite. I dag i skolan så har vi varit i Maserhallen & badat. Det var helt OK, men att bada/simma är inte min favvo grejj! Sen i kväll så ska jag äta Tacos & titta på Tv. Sen i morgon så ska jag upp till Ninja & rida då också!
// Elin!

Förlåt......!

Har inte bloggat riktigt nu på ett tag. JAg är ledsen men vissa tider blir det bara så. Men ska sätt igång igen! // Elin!

Hej

Har varit i stallet i dag med Märta. Jag red på Ninja & Märta red på Felix & det gick bra!


// Elin!

Tjeck!

Gick bra hos Jackie, Märta var där och titta på ett släp. Vi red på ridbanan & jag red både på Kurre & Sigge. Det gick bra!


// Elin!

=)

Nu/ snart blire stallet med Jackie, rida på Sigge, hoppas det går bra!


// Elin!

Hej!

Har inte bloggat på några dagar nu men men.....!
I morgon ska jag till skolan & ha Nationella prov tralla lalla la och lite mer....!


// Elin!

Kallt!

Var precis i stallet, ush vad kallt det var, men jag fixa åt Ninja, red inte. // Elin!

Hej hej!

I dag har jag varit hemma igen, tråkigt! Men var till stallet i dag, Anette hade både mockat & fixa lunch & morgon hö, tack Anette! Red ut en sveng. // Elin!

Lite Bilder!

// Elin!

Sjuk!

Har inte bloggat på två dagar men det är för jag har varit sjuk.
Så min mamma har fixat i stallet!


// Elin!

Skolan, klart!

Kom precis hem från skolan, gick bra hade hemkunskap och det gick också bra!


// Elin!

God Work Ninja & Me!

Har duschat, ätit & tittat på PonnyAkuten, var bra men en unge kan inte rida utan stigbyglar, herre Gud! Men innan det var jag i stallet red med Linnea först en sväng ut runt Älven & sen träna lite för Anette! Ninja gillat verkligen att hoppa, hoppar 50 i trav, vilket är bra för en 22 åring!


// Elin!

Klart!

Kom hem för en stund sedan från stallet, var och släppte ut hästarna, gick bra! Sen i kväll ska jag till stallet vid 16.00 och hoppa med Linnea, blir skojj!
// Elin!

Chill dag!

I dag har dagen bara varit chill typ. Först så vakna jag vi 06.00, så var jag uppe. Var med Märta och titta på ett hus och vi har bara varit hemma och gjort lite saker. Åt precis. I morgon ska jag troligtvis hoppa med Linnea, skojj! // Elin!

Titta!

Titta min Louise Vitton väska eller hur det stavas!

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0