Utkast: Aug. 12, 2012

Hej, har inte bloggat på ett tag så här kommer veckan sen Tisdags =)
 
Tisdag: Var hoss Fille, skulle hoppa träna inför tävlingen på Onsdag =)
Jag skulle hoppa 50 cm på tävlingen, så jag började att hoppa 50 cm. När jag hade hoppat det ett tag så höjde jag till ca: 60 cm då helt plötsligt fick han för sig att hindrerna var lifsfarliga =O Såååå han bestämmde sig för att inte hoppa, sen skullr jag pröva hoppa kryss, han vägra några gånger men tillslut så hoppa han, men med jettie skutt =)
 
Onsdag: Dags för hoppning ! Red till tävlingen, var först där.
PÅ framhoppningen på skulle jag hoppa och jag var den första på framhoppningen så jag börja med att hoppa krysset.......men efter det stora hoppet så drog han ner huvudet på en gång så jag trilla av hahha ;-)
Sen lossades han att han blev rädd för någon ting så att han sprang å bocka iväg.Sen tillslut var det min tur, var närvig, när  Fille hållde på att vara rädd så ville jag hoppa av för att han var så jobbig, men nej inte första tävlingen kan man ju hoppa av =)
Det var 7 hinder, det första var en oxer som han vägra på 3 gåger det andra var ett plank som han vägra på 3 gånger men dom andra hoppen gick bra!
Det var sista hindret =)
 
På Torsdan och Fredan gjorde jag inget specielt =)
 
Lördag: Jag var med min mamma och Nils och år på Broken Dreas mums.....var gott.Åt Fich and Chips.
 
Söndag: Har varit på säters mentalsjukhus på öppet hus, var spännande =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0