Hallo !

Hej!
 
Jag har ju inte bloggat på två veckor. Men det har varit mycket med läxor och prov nu dom sista veckorna och med Ninja.
Men shettisen Billy som har stått i stallet har kommit tillbaka, han har varit utlånad på foder . Så nu kan Märta och jag rida till sammans och det är kul, men när vi rider ut vill ingen gå först vilket är riktigt jobbigt, men Märta och jag sitter bara och gapskrattar när vi rider dom! Det är super kul! Och i dag har vi varit i stallet och vi var ute och gick med NInja och det gick bra =)
I dag i skolan har vi bara cillat, vi har typ inte haft en ända riktig lektion!
Måste bara säga att jag ÄLSKAR dom kläderna !!!!
Gillar den också, den är bara snygg !
Asså såå snyggt, änkelt och såå JÄVLA snyggt, speciellt dom dära jeansen, ÄLSKAR dom !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0