Åååå, villken dag!

Hallojj!
 
Sitter nu här vid datorn. Har precis varit utei snön!
I dag har det varit en sån där super dag, först till stallet med Märta och vi red ut runt älven, det blev e mysig barbacka tur i snön. Vi taravade och galoppera, jag har alldrig galopperat barback på NInja, men ocn var super skön! Sen när vi var tillbaka i stallet så red vi på banan nått varv och jag trilla av, haha!
Sen så har Märta och jag bakat pepparkakor och glasynerat dom, det blev as mycket glasyr,jag skulle ha laddat upp en bild på dom, men min mobil är trasig =( Sen har vi varit ute resten av dagen.
 
 
See you later!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0