Hej

Hejsan!
 
I dag har det varit en såndära chill dag, har inte varit oss Ninja men ska dit i morgon. I dag i skolan har vi tittat på lite film och jag råkade somna, opps! Sen satt Ronja och jag och sjöng lite Abba, hahha töntiga ;)
Sen när jag kom hem så har jag tittat på TV som vanligt när jag inte åker till Ninja. I morgon ska jag till stallet och troligt vis rida ut. På fredag ska jag och Märta ut och rida på Ninja och Billy, ska bli kul, Ninja ska även skos på fredag. Och på torsdag ska jag troligt vis på Coz om jag årkar och hinner eftersom jag måste till Ninja. Torsdag är ju sista dagen i skolan, hoppas den blir bra! 
WOOPA!
 
See you later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0