Några dagar............

Halloj!
 
Jag har inte bloggat den i tisdags.... Men i onsdags så var jag i stallet med Märta och vi hade en sådan dära mysig barbacka tur, var härligt!
Sen i torsdags så var jag i stallet och bara mocka, jag red inte då. Sen på kvällen så var jag på Cozmoz men Moa och Ronja, villket var kul. Men det var lite läskigt med all stora barn, hehhe ;)
Sen på fredagen så var det en mysig dag, Märta och jag åkte upp till stallet på morgonen för vi skulle rida hem. Det gick bra men när vi var på väg hem så skulle Märta och jag galoppera lite och Märta trilla av, opps!
Men det gick bra. Sen i dag tror jag att det var en av mina bästa ritter på Ninja. Dessutom så var hon snäll att hämta i hagen! Det snöa ganska mycket och det tycker både jag och Ninja är mysigt! Vi red först på baban och det tyckte hon faktiskt var roligt och hon hållde inte  på att dumma sig som hon gör i bland, vi har inte ridigt på banan på ca 2 veckor. Och frusta men hon tyckte att det var lite gobbigt att pulsa i snön. Sen red vi ut en sväng och vi tog en härlig lång raise galopp, var mysigt. Därför har dagen varit mysig och bra!
 
See you later!
Har ingen bild från i dag så det får bli en bild från andra dagen hon kom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0