Sista timmen;)

Sitter nu i sista timmen och bloggar, snart är det Jul,kul,hehhe;) Har varit och köpt en lite julgran i dag. Vi hade ingen annan plats så det fick bli en liten! Jag längtar tills i morgon för då ska vi= jag och Märta upp till stallet och rida ut med alla i stallet, villket förhoppningsvis blir kul. Sen ska jag hem och laga met och sen kommer Eve, Emmie, Pia och min morfar ovh förhoppningsvis tomten ;) Vi får se om jag får något, jag ska ju till Thailand och så fick jag ju en häst så.....
 
 
 
Många säger att det är mesigt att rida? Så är det inte;)
Hoppas vi får mysigt i morgon!
 
Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0