Spark!

Varit i stallet med Linnea i dag, såå kul vi hade, skratta och skratta! En läskig sak i dag var att jag skulle hämta Ninja & skulle ta bort Ester med spöet & hon hållde på att sparka mig, men jag hoppade ut ur hagen, haha måste sett roligt ut! Men annars var det kul och vi var ute & gick med Ninja & Atlas, var kul men mysigt!  Sen åkte vi hem & åt lite mat & sen kom Linneas pappa för att sjussa upp oss till stallet för att ta in dom!
I mon bitt så åker Märta & jag till Bäckan för att träna för Therese, ska bli kulmen lite nervös är jag!
 
See you later!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0