Bäckan!

Minuter blir timmar, timmar blir dagar, dagar blir veckor & veckor blir till år, tiden rinner iväg, vart tar den vägen?
 
Nu till något helt annat! I dag var jag i Bäckan, såååskojj!!!  Red på både Timmy & Cichita eller hur det stavas? Red först påTimy barbacka, han blev long cherad för vi skulle träna sits & balans, han var inge skumpig alls, man bara satt & samma sak i galoppen, så skön! Sen red jag på Cichita men sadel då. Hon hade en hoppsadel villket känndes lite konstigt! Men det var kul & hon var lugn & fin! Sen galopperade jag på henne villket bara jag gjorde! Hon hade riktigt fin & skön galopp, det känndes som galoppen var saktare än traven & att hon nästan galoppera på samma ställe men det var riktigt roligt!
Var på kalas efter det & råkade sommna i soffan, haha var så jevla trött! Sen när vi kom hem har jag inte gjort mycket bara varit med Märta!
 
 
See you later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0