Hallo!!!

Tjo, jag har ju inte bloggat i går det var ju för jag kom hem sent från Hedemora. Men det var sissta gången i Hedemora villket var tråkigt :-(
Men därimot så hade vi ju kul, vi hoppa och jag hade Björk. Hon var lite busig! Men det var iallafall super kul !!
I dag har jag ju vart i i stallet oss Ninja, villket också var kul. Men hon lyssnar inte riktigt när man ska böjja henne, vi behöver sproddar eller vad det heter?? Men annars gick det superbra !!
I mon ska Märta upp till Ninja och jag ska bara vara hemma och cilla villket jag alltid gör typ ;-)
Men vill ju ha en egen häst, man vill ju åka upp till stallet varje dag nästan!!


See you later !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0