Utkast: Nov. 01, 2012

Hejsan =)
 
Jo jag måste börja med gårdagen, då var jag med Märta i stallet var vell kul, men aja ;)
Jo i dag har jag varit på Kupolen och skulle köpa en vinterjack, men hitta ingen, men ska till Intersport i mon da, så hoppas att man hittar någon då da =) Men sen så åkte jag till stallet och skulle rida. Men Ninja dryga sig som hon gör när det blåser. Så isstället för att rida på banan red jag ut en sväng =) Men sen så gjorde jag inte så har jag inte gjort nått mycket mer. Eller jo jag måste berätta att Björk och Baldu är till salu, min och Märtas favorithästar på ridskolan =(
 
See you later =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0