Två dagar ;)

Hallooo =)
 
Jadu...i dag har jag vell typ bara vart hemma och cillat =) Men fan vad jag tycker det är drygt det ee på spanska, vi är ca 29 styken och alla pratar !! Speciellt killarna, kan man bara inte hålla käfften ?! Man aja...Men X Factor var vell ganska bra men på något sätt så är det som om det saknar nogot ??
 Men jag måste bara säga att i vårat klassrum ee det ca 20 minus, känns det som, shit vad kallt det är ;)
Men jag i går var jag ju oss Ninja villket faktiskt gick bra =) Hon har ju en tendens att vara skit jobbig i bland när det är mörkt och dom andra hästarna är i stallet, så i går var jag riktigt nöjd med henne, Bra NInja <3
 
 
See you later ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0