Två dagar.....igen ;)

Halloo =)
 
Ja, nu har jag inte bloggat på två dagar igen...men, men. Ja i går var det en sådan där super bra dag =) Först så åker man till stallet och ridaer ut och Ninja är pigg och på glatt humör, sånt gillar jag =)
Sen så kom jag hem och vi åt på Thai restruangen, villken var gott och jag smaka cilli och den var jätte stark !
Sen så kommer man hem och bakar lite, och sen sätter sig och tittar på en film =)
 
Sen i dag har jag vart i stallet istortsätt hela dagen =) Jag var först och släppte ut hästearna neb min mamma, Märta, Petra och Märtas lillkusin Hilda, villket gick super =) Sen åker man hem och äter frukost och tittar på TV, vi åkte upp igen till stallet för att Märta skulle rida för Mia Nylund, och dom träna dressyr, villket gick välldigt bra, men vi ska köpa sporrar som vi kan ha när vi rider dressyr. Men vi åkte hem efter det och åt en korv ;) Sen så skulle vi och hämta hö, det var första gången min mamma skulle köra släpvangn men det gick bra =) Och vi hade tänkt att vi bara skulle få in 18 balar men vi fck in 30, det var vell bra, men sen ska Märta ta en springtur till stallet och ta in henne =)
 
 
See you later =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0