OMG, tre dagar !!

Hello =)
 
Ja nu har jag ju inte bloggat på tre dagar, illa ! Men i måndags var vell skolan ok. Men man längtar ju till kvället på måndagar för då ska man ju till HEDEMORA <3 Fan vad det är kul, jag vi skulle ju rida barbacka, villket jag suger på ;) Men fan vad kul det egentligen är, jag fast man glider av så är det ju inte så farligt =)  Ja, jag hade ju Björk, en välldigt skumpig häst i traven men i tölten är hon ju hur skön som helst ! Det är ju lättare att tölta barbacka än med sadel ! Men ja i allafall så rtava vi mycket och jag och Märta tarava över bommar, villket var skit kul ! Jag satt och skumpa hit och det =) Och tillslut gled jag av och det roliga var ju att vår ridlärare filma, för vi ville det, så har det på film =) Sen så sa jag att jag kunde galoppera en gång men det blev ju tre gånger, det var super kul ! =)
 
I går var jag oss Ninja villket också var kul, hon var inge jobbig alls och vi trava och galoppera, sen gjorde jag inget specielt mer, det var som vanligt så har inte så mycket att berätta om gårdagen =)
 
Sen i dag ska jag inte till stallet för Märta har henne, men i mon blir det vell att åka upp till stallet =)
Sen har jag nyss kommit hem från skolan för typ en stund sen. Och i dag ska jag och min bror laga mat, kul, hoppas han hjälper till =)
 
See you later =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0