Typ några dagar !

Hey !
 
Ja vad ska jag skriva i dag da ? Jo vi kan vell börja med gårdagen, ja jag vari stallet, cykla dit efter skolan och var där från 14.30-18.00 ungifär. Jag gick lite med henne medan jag vänt på Linnea för då red jag med henne lite =)
Sen så gjorde jag inget mer, men hennes box var så mycket lättare att mocka i går än vad den brukar vara !
 
I dag när jag var i stallet så red jag också med Linnea villket gick bra =) Men jag red lite sen så hoppa jag några hopp och Ninja älskar verkligen att hoppa men hon hoppar inte riktigt när hindret när det är ca 30 cm, men övar det då älskar hon att hoppa =) Men det gick bra =) Sen, ja Ronja ska knk sova oss mig i mon, villket ska bli kul !
 
 
See you later =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0