Tjohej !

Hellooo, everybody!!
 
 I am verry hapy to day, yes i am ! Nee skemta bara men jag är vell på typ vanligt humör. Ja, i dag har det vell varit bra tror jag, ja det har jag, nu känns det som jag bara sitter och skriver om något, wtf ?Hahha töntig jag är, fy fan varför sitter jag och bara skriver ? Men aja nu ska vi bli lite serriösa här ! HAHHA men i dag har Märta varit oss Ninja, asså jag vill ha en till häst, en D-ponny så jag kan åka upp dit varje dag för det är kul ! Men Märta vill inte det, men aja......
Sen har jag varit med Ronja och vi har inte gjort något specielt, vi har tittat på Dirty Dancing =) Men Ronja kunnde inte sova oss mig men i mon ska jag först upp till Ninja och rida och då ska jag nog rida ut, men sen ska jag och Ronja i väg på någon sak, vet inte riktigt vad det heter och vi ska sova där, ska bli kul!
 
See you later =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0