Gud villken dag !

Hej
 
I dag har dagen vart upp och ner.....
Ja först när man ska till stallet och släppa ut hästerna så ska man precis gå ut, men då hör man en katt som jamar. Så vi letar överallt om hon hade blivit ingstängd. Men då går jag ner i källaren, och vad hittar man ? Jo, en katt skom ligget och jamar. Jo så hon var helt förlamad i bakdelen av kroppen.....Men vi åker till stallet och tar ut hästarna och det gick bra, men vi råka släppa ut Tage i fel hage, men sen fick han gå in i rätt, hihhi ;)
Sen när man kommer hem  så ringer min mamma till vätrineren och vi åker dit. Dom undersöker henne och hon ha en blodpropp precis då blodkälen delar sig och går ner till varsit ben. Sen så får hon somna in och man blir ju superlässen, men hon får det bättre nu =) Sen så var det att cykla till stallet och mocka och sådant, hem igen och äte kebab tallrik ;) Sen till stallet och rida för Linneas mamma, hoppträna med Linnea, det var kul, jag hoppa studs tror jag ? ca 30cm på det första hindret och ca 45cm på det andra. Hon är dukrig för att vara 21 år och inte ha blivit ridenpå två månader innan vi köpte henne. Sen var det hen igen och dusha och nu sitter jag här och skriver =)
 
See you later !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0