NU har hon kommit =)

Hej <3
 
I dag är jag super glad, men jag är även ganska trött.
 
I dag har jag hämtat 15 balar med spån, ca: 300 kg hö och så har jag varit på grann gården =)
Var jobbigt.
Men så är det när man har köpt fått häst......
 
Vi var först kl 9 och hämta spån sen så åkte vi och lämna det i stallet, sedan så åkte vi till Granngården och köpte
Kraft foder, saltsten, krubba, vatten hink och en foder tunna =) Sen så åkte vi hemm och åt Pasta med räksås och efter det så åkte vi och hämta höet, det fick frecis plats i lastbilen, tur =)
Sen var det bara att åka och lasta upp allt hö på hö loftet och göra i ordning aallt sen så kom Ninja ( hästen )
Och fick hon komma ut till sin hage och träffa kompisarna, det värka funka bra.
 
Sen blir det att åka dit i kväll och ta in henne =)
 
Bay =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0