Första dagen med lilla fröken =)

Hejsa =D
 
I dag har vi varit hos Ninja, vi åkte först till stallet vid kl 8 tiden och tog ut alla ponnierna i det stallet där det står ponnier sedan åkte vi hem för att äta frukost.
Vid kl 10 tiden cykla Märta och jag dit med ridgrejjor och borstar, våra cyklar var fulla med saker.
Sen skulle vi ta in henne villket inte gick super kan man ju säga ;)
Ja märta tog Ninja och gick till ena öppningen av hagen men så klart så kom dom två stora hästarna efter som Märta tycker är lite otecka och märta sprang ut ur hagen men sedan när vi skulle gå den ut jenom den andra öppningen så gick det bra =)
 
Sen tog Märta in henne och borsta henne och jag mocka och sen så red vi och det gick bra bara att hon galopptrava men annars gick det bra.
 
Sen så när vi red så kom Maria och Petra.
Ninja är lite rädd om sina hovar och kan bli lite stirrig och jag, Märta éller petra fick upp dom men för Maria gick det super bra =)
Så jag tycker hon borde bli hovslagare =)
 
Bay =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0