Taco !!!

Hej Hej =)
 
Ja i dag har jag inte varit i stallet. Men jnu är jag ganska nöjd med Ninjas utrudtning hennes träns var för stor men nu har hon fått ett nytt =) Fast nu är det bara ett till regntecke och ett par större stigbyglar men annars är det bra.
 
Men i mon blir det kattuttellning med Lilla Titan eller ska man kanske kalla honom store Titan, han väger 8 kg och är ett år nu på Måndag, han är ju en Maine-coon katt. I morgon kommer det att komma bilder från utställningen och ska updatera vad som händer =)
 
See you later =) <3
 


Kommentarer
Eveiis <3

Hejiis , Det är jag ;)
Fin blogg du har gmn <3
Hoppas det går bra mä ninja och dig såklart ..
Längtar t:s jag får se bilderna på utsällningen imon ;)

XOXO

Svar: Va ?
Elin Nilsson

2012-09-28 @ 21:57:39
URL: http://eviisvardagiis.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0