Happy!

Jag har inte bloggat på ett tag, haha....! Jag har ätit nu & innan det var jag i stallet, har varit där hela dagen. Jag var med Märta där, vi åkte först & hämtade Leona. Sen åkte vi till stallet, när vi skulle ta in Ninja hade hon rullat sig i leran, mysigt.....Men vi stog ute & fixa henne, men Mia & Camilla skulle komma innan vi skulle rida för dom skulle försöka lasta henne eftersom hon håller på att krångla som in i H******E, men det gick super, hon gick ini transporen, jag fixade det också, men sen när vi red så trilla jag av, men upp igen. Sen var vi & köpte Lusern till Ninja, få se om hon blir tjockare eller hur det går. // Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0