Hola!

Sitter i soffan & lyssnar på Justin Bieber, skulle vilja vara där nu! Men har ju varit i stallet med Märtan.. haha vi red först lite på banan men Ninja hållde på att dryga sig välldigt mycket, hon ville knappt trava! Men så går det när man har varit på banan tre dagar i rad men lilla tanten.. hehe, men sen red vi åt & gloppera typ hela vägen, men sen började det oska. Men det gick bra. Dessutom har vi haft naionella prov i dag, asså det gick sådär eftersom det var engelska. I morgon så ska vi rida ut, & på torsdag så går vi ut & går eller om hon står. Men på lördag ska Märta & jag träna för Mia, det är så kul!
// Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0