Onsdag!

Halojj, hej på er! Skolan har varit bra i dag, men i morgon blir den inte lika bra, men men. Men har ju varit i stallet i dag, såklart, hehe. Red ut med Emma, Johanna & Märta i dag, gick superbra =) I morgon blir det att antingen gå ut & gå eller om det blir en barbacka tur, får se..?
På fredag blir hon troligt vis att stå, det beror på vad jag gör i morgon. Sen på lördagska jag ju träna på Felix, gud vad han är rolig att rida! Men det är alltid roligt att rida någon annan häst än sin egen! Han har verkligen skön trav& galoppen ÄLSKAR jag men det är väl för Ninja har inte än sådan bra galopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0