Sååå nöjd!

Jag har precis kommit hem från stallet eller typ för en timme sedan. Först åkte vi & hämtade Leona, det gick bra, sen kom vi till stallet & vi tränade för Mia, markarbete &det gick ganska bra, men Felix var stark! Sen så skulle vi släppa ut Leona i hagen med Valborg, Ester & Ninja, det gick ganska bra, dom jagade henne lite, det var Ninja som var surigast. Sen så fixade vi i stallet, kommer ju att stå i boxen där vi hade våra saker så vi fick lov att flytta allt det. Sen så skulle jag rida Ninja också, jag red med Johanna, vi red vid älven, vi trava typ hela vägen. Men det gick bra. Sen i kväll så ska jag & ta in Ninja! =) // Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0