Sun!

Dagen i dag har varit bra, först på morgonen cykla jag upp till stallet & fixade åt Ninja, cykla hem igen & gjorde inte så mycket bara chilla lite!
Sen vid typ 6 åkte jag upp till stallet med Märta efter som Märta, jag, Anette, Linnea & Petra red ut, det gick bra men när vi var på väg hem igen så börja Ninja trava i väg & jag var inte med på det så jag bara studsade & Linnea satt & skratta. Sen höll både Felix & Ninja på att trava i väg så där & jag & Linnea satt bara & skrattade! Sen så började Ninja & Felix tävla i galopp, hihi vad roligt det har!

På lördag ska jag träna med Felix igen, troligt vis blir det ett dressyrpass.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0