Hjesan svejsan!

Jag var inte ute & gick, jag åkte & åt på Sebylla, hihi! ;) Men åkte sen hem till morfar & gick ut med honom. Har städat mitt rum i dag, & jag blev sååååå glad, jag hittade mitt favvorit nagelack, det är såå snyggt tycke jag! jajajajajajaja. hade bara lust att skriva det där! haha. Men har ju sovit oss Julia i 3 nätter tror jag...???men i alla fall så har jag ju inte bloggat. Men vi har inte gjort något speciellt. Men i morgon ska jag inte göra något speciellt tror jag, kanske rida Felix, frågade precis Carro. Men annars inget! Sen på Onsdag ska jag kanske till Grönan, Julia följer troligtvis med. Sen från torsdag till söndag blir det att spändera dagarna på romme, det är rommehoppet, skojj!!!!!!!!!! Jag, Märta, Minna & Lisa ska gå & sälja lotter, jag tror att det bara är vi som ska det! Men kanske kommer en update senare!
//Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0