Konstogt!

Det känns konstig...i morgon börjar alla skolan typ....men inte jag. Vi är lediga tills på onsdag. Tänk jag börjar 7an! Men alla skriver på FB "skola i morgon!" , "Ska gå & lägga mig, skola i morgon!", "Inge mer sovmorgon..." Medans man själv har sommarlov fortfarande, man bah "jaha....vad ska jag göra nu då...??" Men aja ska bli lite skönt att börja skolan på onsdag, men då går vi bara fån 13.00-15.00, typ "informationsdag" Sen på torsdag & fredag så har vi hemstuder, så man har ju typ lite ledig den hära veckan också men nästa vecka, då börjar skolan på riktigt, blir sköönt! Den här terminen så ska jag göra mitt alldra bästa, verkligen, JAG SKA HA BRA BETYG!!!!!!
//Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0