Sååååååååå sjuuuukt bra träningi dag!

Hej, på er, bloggade inte i går, men jag gjorde nada! Men i dag har jag inte gjort så mycket under dagen, men kl 19.00 så tränade jag hoppning för Åsa, hon är superbra! Jag hoppade 1 meter, jag är supernöjd, verkligen bästa hoppträningen, asså seriöst! så sjuuukt glad! =) =) Felix var superduktig, hade farten från början, men det går så mycket bättre att rida med sporrar, men ska sova. Men i morgon så ska jag var med Julia, ska först gå ut med morfar kl 12, sen tar jag bussen till kupolen, ska vara där med Julia. Hon ska shoppa lite, jag också inte så mycket, kanske köpa väskan jag vill ha, den är sjukt snygg! Men ska bara titta på Sex and the City Instagram & sen sova!
//Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0