Gått nytt år!

Nu är 2012 över och 2013 har börjat. Jag glömmer alla dåliga saker & sparar dom bra & roliga sakerna!
2012 har varit ett av dom bästa åren.
Jag har tävlat första gången vilket inte gick så bra då Fille vägra 6 gånger!
Jag har fått en häst som har blivit mycket roligare, snällare än när vi fick henne, sen har det varit massa andra roliga händelser under 2012.
Igentligen så har jag nog inte så många dåliga minnen som jag kommer i håg, dom tre tråkigaste/sorligaste,
Jag fick lov att lämna Fille men dock fick jag en häst!
Min katt Gloria dog som jag hade haft sen jag var ca4 år!
Våran höna Agda dog!

Det jag hoppas under 2013 är.....
* Förhoppnings vis få en häst eller en på foder!
* Tävla mera!
* Hoppa högre!

Hoppas ni får ett gott nytt år alla <3


ELIN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0