Pizza i skolan, älgar i skogen, villken dag!

Åååå hej villken dag!
 
Har varit i skolan i dag i ca. 2 timmar, var öppet hus men det gör inget för vi fick pizza & läsk i skolan, det var riktigt pizza från Köningsee, man fick ta hur mycket man ville!!! Sen så kommer vi få vara lediga på måndag, kommer hälsa på min gammla skolan!!!
 
Efter skolan åkte jag till stallet & red ut med Emma, Ester, Johanna & Smidde, var roligt & mysigt, solen sken! Men vi träffa på en älg ko & två kalvar. Emma tycker det är lebbigt med älgar för hon blev jagad av en älg ko för något år sedan.
 
 
// Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0