1 månad & 20 dagar kvar tills...

....skolan börjar..haha ville bara skriva det. Har vari lite dålig update på dom sista dagarna. Men asch då ;)
Men annars i dag har jag varit med Julia på Leksands sommarland., var kul...sen träffade vi Wille, Elloise, Lisa & Ebba, så vi hade skit roligt & Ebba hon är ju så hilma rolig & gullig. Men något riktigt badväder det var det inte kan jag lova, den sissta timmen började det typ regna, men dt gjorde inget!
Men jag måste berätta att jag & Julia ska starta en blogg, vi vet inte vad den kommer heta riktigt, men det som den kommer att handla om är så klar oss och våra liv som tånåringar, men vi kommer att bloggfrån blogg.se!
Asså jag vet detkommer upp lite werd bilder men aja ;) // Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0