Dagen då!

Dagen i dag har varit chill, men ändå har jag varit jäkligt trött!? Men vaknade sent i morse, jag har gjort det varenda morgon sen ridlägret, det brukar jag inte göra. JAg brukar kunna gå och lägga mig kl 1 men ändå gå upp runt 8 på morgonen. Jag & min mamma åkte i väg i morse & lämnade bort typ 10 kassar med urväxta kläder till emaus, det är en second hand affär. Sen drog vi till Lager 70 & skulle köpa regn jacka till både mig & min mamma, men det fans ingen snygg så jag fick en tröjja istället, bild kommer... Och såklart sååkte vi & åt glass efter det, vilket jag & min mamma alltid gör när vi har varit ute & handlat kläder! Det är alltid lika gått med glass! Efter det har jag bara varit hemma & chillat, jag har städat det sista i min garderob. Men nu sitter jag vid min dator om typ 20 minuter så ska jag titta på någon film, får se vilken, har ni några bra tipps? Men kommer er inlägg! =)
// Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0