Hej!

Asså nu är det så att jag är lite seg på att blogga men det är för att Julia sover här 24/7 lixom! ;) men iallafall i dag har då Julia åkt hem, jag kanske sover hos henne nån gång innan helgen! Men vi har inte gjort så mycket bara hängt men en kompis, haha! ;) Men ja.....om 4 dagar åker jag till Skåneland, alltså Malmö, längtar ganska mycket! Eftersom min pappa bor där. Blir där i en vecka, det känns bra det är lite tråkigt att vara där för länge eftersom han bor mitt i stan i en lägenhet...haha, inte min grej deräkt! Men i morgon hoppas jag på sol eftersom jag vill bli lite brunare!
//Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0