Jag har sovit oss Julia..

..men bara en natt, men vi har inte gjort så mycket, eller jo i onsdags när jag kom hem till henne så åkte vi ut & skulle provåka deras båt, det gick väl bra! =) Sen gjorde vi inte så mycket. Men i går så red vi, jag red på en C-ponny som hette Alvin, han var super söt & såg ut som Fille. Men två dagar innan hade han ju stegrat av Julias lilla syster så jag var lite nervös. Han hade bara blivit inriden en månad innan så han hade kommit på att man kan pröva ryttarna, men han gjorde inte det med mig som tur var, han var duktig. Ägaren hade precis börjar träna på att han skulle gå ställd & så men han gjorde det ganska bra ändå tyckte jag. Men när vi skulle trava var han lite vinglig, men han visste väl inte riktigt hur han skulle röra benen & så, men galoppen gick bra, han var lite svår i början att fatta på i höger varv men sen gick det bra! Men nu sitter jag hemma. Senare i dag ska jag packa för i morgon åker jag till Malmö, kommer inlägg senare! =)
Kan kanske lägga upp bild på honom senare om min mobilinte är för seg! ;) //Elin!


Kommentarer
Josefin

såå söööt!

Ge mig gärna en utmaning och vinn en länk. Kram / www.pageryd.se

Svar: tack det ska jag göra! du får gjärna sprida min blogg vidare! =)
Elin Nilsson

2013-07-24 @ 00:18:58
URL: http://pageryd.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0