Nu kommer Malmö! ;)

JA nu kommer Malmö, ja det låter lite weard! ;) Asså jag känner mig glad somatt jag har mycket energi på något sett & typ bara vill skrika, men det är också lite för det har kommit nya saker på hööks! ;) Kommer ett inlägg snart efter det är!
En pool, haha skojjigt! Nej men jag & min bror kom ner hit till Malmö i lördags, tågresan tog vel runt 7 timmar...kul...not! ;) Nej men när vi kom fram så drog vi på kalas, Liv fyllde 5 år & där var vi till 12 typ, sen när vi kom hem så sov vi. Dagen där på var det söndag, då gick vi ner till Bullen, ett ställe, ja ett ställe är det ;) Nej men vi satt & pratade lite & så. Sen så gick vi till kinarestruangen neran för min pappas lägenhet. Vi åt lite & så. Sen var det kväll.
Men resten kommer i mon måste sova nu för ska iväg i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback