Svaren!

Hur känner du Julia Mattsson? HON OCH JAG ÄR TYP BÄSTISAR, VI BÖRJADE KÄNNA VARANDRA NÄR VI BÖRJADE PÅ KUNSKAPSSKOLAN! Är det kul att rida? JA SÅKLART ATT DET ÄR KUL ANNARS SKULLE JAG JU INTE GÖRA DET! Går du på någon sport? NEJ JAG GÅR INTE PÅ NÅGON SPORT, MEN JAG RIDER JU! Hur gammal är du? JAG ÄR 12 ÅR MEN FYLLER 13 I OKTOBER! Hur lång är du? JAG VET INTE, KANSKE NÅGOT RUNT 1,55 CM! Hur ser din drömkille ut? DET ÄR INTE UTSIDAN SOM RÄKNAS MEN ISÅFALL SKULLLEDET VARA SKOJJ OM HAN HADE MAGRUTOR, ELLER BARA SÅG UT SOM OMAR RUDBERG ;) Ögonförg? TYP BRUNGRÖNA. Favoritögon färg? BLÅA ELLER BRUNA. Singel/förhållande? SINGEL Vill du vara singel eller ha ett förhållande? HA ETT FÖRHÅLLANDE! Beskriv di´g själv med 3 ord! GANSKA, ROLIG, SNÄLL Kan du länka min blogg på din? SÅ KLART MEN I ETT ANNAT INLÄGG! =) Glass eller godis? GLASS, SÅKLART! Hur många hästar har du haft& hur många har du, om du har några? JUST NU HAR JAG INGEN HÄST MEN JAG RIDER EN HÄST SOM STÅR I STALLET DÄRJAG HADE MIN GAMMLA HÄST, OCH INNAN HENNE RED JAG EN HÄST SOM HETTE FILLE! Har du några husdjur? JAG HAR 3 KATTER, TITAN, YANET & SIDNY. SEN HAR JAG OCKSÅ 2 HÖNOR, BRITTA OCH KLARA. Familjemedlämmar? MINA 2 BRÖDER NILS OCH SEBASTIAN, MIN MAMMA MARIA, PAPPA STEFAN, LOSSAS PAPPA OCH LOSSAS MAMMA! Idol? ROLF-GÖRAN BEGNTSSON, THE FOOO,JUSTIN BIEBER, MEST DOM MEN MER OCKSÅ! Favoritpogram? SEX AND THE CITY, ICARLY OCH VICTORIUS TYP. Favritlåt? NÅGON AV JUSTIN BIEBERS ELLER AV THE FOOO! Har du någon kompis du verkligen litar på? 4ST, JACKIE, JULIA, ELINA OCH BENJI! <3 Gillar du 1D? DOM ÄR VELL OK Gillar du JB? HELT ÄLSKAR HONOM!!!!! Gillar du Zara Larsson? JAG GILLAR EN LÅT, UNCOVER! Gillar du Oscar Zia? ÄR INTE DET STÖRSTA FANET! Gillar du Eric Saade? JAG GJORDE DET MEN INTE LÄNGRE,MEN HAN SER IALLAFALL BRA UT! Gillar du Ulrik Munther? HAN ÄR VELL OK, HAR INTE RIKTIGT KOLL PÅ HONOM!
// Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0