Hola, ma lovers!

Hej alla, i dag har jag varit trött, började med att gå upp tidigt för att släppa ut hästarna, vilket gick bra! Sen när jag kom hem så fick jag lova att städa mitt rum....tråkigt...! & efter det drog min mamma & jag & handlade eftersom vi skulle baka =) Sen åkte jag till stallet & red Ninja barbacka ute, vi gick vid älven & hon gick i men bara med hovarna, haha, det trodde jag hon inte skulle göra! När jag kom hem så åkte vi till Hemmakväll & hyrde film. Och vid Vallen var det alla poliser eftersom Hammarby & Brage spelar, men vet aldrig hur en sådan mach slutar?? Men nu sitter jag här & tittar på film, eller nee sitter vid datorn & lyssnar på Justin Bieber!!!! Och jag kommer typ inte lägga upp så mycket bilder eftersom jag tappade min iPhone i toaletten =O men aja.... //Elin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0