Hösten på gång!

Asså man känner verkligen att hösten är på gång. Det blir rått & kalt på kvällarna. Regbet vörjar komma..... Men enligt mig är hösten det mysigaste & roligaste årstiden! Dels för att det kommer
mysiga stickade tröjjor, varma halsdukar, sjukt snygga skinnjackor & supersnygga hlst kängor, på hösten blir outfiten mysig men ändå sjukt snygg & cool!


Sen är hösten rolig åå, jag fyller ju år så det är såklart därför, haha nej men när man tittade på Nalle Phu när man var liten, alltid på hösten stod dom i halsdukar & krattade ihop löv i en hög sen så hoppade dom i högen & löven flög runt don, en sån känsla får jag av hösten!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elinnilsson

Den här bloggen handlar om mitt liv mm. Om min häst och mina vänner!

RSS 2.0